Gruodžio 17 d., vyko integruota istorijos ir tikybos pamoka 5 klasėje. Pamokos metu mokiniai gilinosi į artėjančių Šv. Kalėdų prasmę – ne tik kaip šventę, bet ir kaip svarbų istorinį bei religinį įvykį. Pamokos pradžioje mokiniai pasidalijo savo įžvalgomis, ką jau žino apie Kalėdas, o vėliau istorijos mokytoja pristatė laikotarpio, kai gimė Jėzus Kristus, istorinius įvykius. Tikybos mokytoja papildė žinias pasakojimu apie Kalėdų religinę reikšmę ir Kristaus gimimą.
Pamokoje integruotos aktyvios ir įtraukiančios veiklos. Žaidime „Istorija ir religija – domino“ mokiniai ugdydami bendradarbiavimo įgūdžius, pažinimo ir komunikavimo kompetencijas, ieškojo teisingų teiginių porų ir garsiai jas pristatė. Antroje užduotyje „Istorija ar tikėjimas?“ jie mokėsi atskirti istorinius faktus, pradedant religiniu tikėjimo aspektu. Kūrybinė užduotis „Kalėdų atvirukas“, skirtas laikams prieš 2000 metų – leido mokiniams pasitelkti vaizduotę ir kūrybiškai apmąstyti to meto pasaulį.
Po pamokos mokiniai suprato, kad Kalėdos – tai ne tik tradicijos ir dovanos, bet ir gili istorija bei tikėjimo prasmė, jungianti žmones per šimtmečius.

Istorijos vyr. mokytoja N. Podcholzina
Tikybos mokytoja J. Butrimovič





