Šių metų sausio 16 dieną, matematikos vyr. mokytoja, Jelena Spiridenkova, ir parengiamosios grupės mokytoja, Natalja Voroneckiene, gimnazijos matematikos kabinete, pravedė, priešmokyklinės grupės moksleiviams, integruotą pamoką tema „Geometrinės figūros aplink mus“. Pamokos tikslas – atlikdami užduotis su geometrinėmis figūromis bei žaisdami, interaktyvios lentos pagalba, auklėtiniai turėtų suprasti kokias geometrines figūras jie gali pastebėti kasdienybėje.

Pamoka prasidėjo žaidimu „Žaisk ir ugdyk dėmesį“. Vaikai turėjo surasti 8 skirtumus ir 20 žvaigždučių. Kartu kalbėjome apie tai, kokius skaičius jie pažįsta. Dirbdami su interaktyvia lenta, atlikome užduotis „Ką supainiojo menininkas?“„Kokia figūra nereikalinga?“, „Kas pasikeitė?“.

„Geometrinis fabrikas“ – tai užduotis, kuri ugdo vaiko loginį mąstymą. Žaisdami šį žaidimą, vaikai turėjo įsivaizduoti save stebuklingo fabriko darbuotojais, kurioje geometrinės figūros gali keisti visas savo savybes: spalvą, formą, dydį.

Dar vieną vaikų pažintį su geometrinėmis figūromis praplėtė užduotis „Geometrinės figūros iš popieriaus – pilies statyba“. Šios užduoties pagrindiniu tikslu buvo sudėlioti pilį iš įvairiausių figūrų.

„Paveikslėliuose raskite geometrinių figūrų formas“, tai užduotis lavinanti vaikų loginį mąstymą. Ne mažiau svarbus yra ir jų spalvinimas. Tokio tipo užduotys labai padeda įsiminti figūrų pavadinimus ir formas.

Atlikdami užduotį „Raskite paveikslėlyje esančias figūras“, vaikai turėjo surasti įvairias figūras, pasislėpusias gyvūnų paveikslėliuose, o tai padaryti tikrai nėra lengva.

Atlikdami praktines užduotis, vaikai išvardijo visas jiems žinomas geometrines figūras: apskritimą, kvadratą, trikampį, ovalą, stačiakampį. Mokiniai išmoko pažymėti figūrų ypatybes, formas, palyginti stačiakampį su apskritimu, kvadratu, trikampiu, suprato, kad figūros gali būti įvairaus dydžio (didelės, mažos) ir išmoko rasti jas aplinkoje. Vaikai su dideliu noru susidomėjo ir išmoko dirbti su interaktyvia lenta, puikiausiai sugebėjo pavaizduoti geometrines figūras. Užsiėmimo pabaigoje moksleiviai rado paslėptą siurprizą bei sugebėjo įsivertinti visą savo darbą.

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė N. Voroneckienė ir matematikos vyr. mokytoja E. Spiridenkova

Comments are closed.

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis”
Projektas „Kokybės krepšelis”
Elektroninis dienynas
Patyčių dėžutė
Kalendorius
2024 m. balandžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Pamokų ir pertraukų laikas

1. 8.00-8.45
2. 8.55-9.40
3. 9.50-10.35
4. 10.55-11.40
5. 12.00-12.45
6. 12.55-13.40
7. 13.50-14.35

Projektas „Sveikatiada”

error: Content is protected !!