Pasakos praturtina vaiko fantaziją, ugdo socialines ir moralines nuostatas, turtina kalbą, moko elgesio normų, teikia estetinį pasigėrėjimą. Be viso to neįmanomas augančio žmogaus žmogiškųjų vertybių įsisavinimas, dvasinis ugdymas.

Gruodžio 11 d. 2 klasėje vyko atvira lietuvių ir rusų kalbos pamoka „Stebuklinė pirštinė“, kurioje buvo taikytas įdomus ugdymo(si) metodas, skatinantis mokinių lietuvių kalbos įgūdžių formavimą per teatralizuotą veiklą. Pamokos pradžioje mokiniai savo gimtąja kalba (rusų) perskaitė pasaką, o vėliau inscenizavo ją lietuvių kalba.
Inscenizuodami visiems žinomą pasaką „Pirštinė”, vaikai sugebėjo nusikelti į pasakų pasaulį, kuriame apsigyveno jų sukurti herojai. Buvo suteikta galimybė atsiskleisti mokinių kūrybiniams gebėjimams bei ugdomas jų originalumas, kūrybinė vaizduotė.
Pamokos metu moksleiviai patyrė kūrybinio bendradarbiavimo džiaugsmą, patobulėjo jų meninės raiškos (vaidybos, dainavimo) gebėjimai, patyrė teigiamas emocijas.
Lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja Mažena Dorniak