Archive for sausio, 2020

Šių metų gruodžio 23 dieną mūsų gimnazijoje vyko integruota lietuvių, rusų , anglų kalbos pamoka „Poezija, kurią skaitau. Poezija, kuria aš dalinuos“. Pamokos tikslas buvo – Parengti jaunuosius skaitovus, suteikti galimybę nešti skambančius literatūros kūrinius klausytojams. Visą pamoką buvo nuolat akcentuojama, kad mokiniai turi išmokti klausytis ir išgirsti. Mokytojai pamoką pradėjo eilėmis apie rytą. Pamokoje dalyvavo 60 mokinių. Visi jie kūrė, dalinosi savo patirtimi, mintimis apie poeziją. Mokiniai buvo skatinami skaityti ir deklamuoti eiles lietuvių, rusų ir anglų kalbomis. Sunkiausia užduotis buvo įvertinti skaitovus (kiekvienas mokinys turėjo vertinimo lentelę, kurioje rašė taškus ir juos sumavo). Po eilių deklamavimo vyko įsivertinimas ir refleksija. Manome, kad visi suprato, jog pakilti į sceną ir deklamuoti eiles visai salei, tai nėra toks paprastas dalykas. Taip pat mokiniai suprato, kokia didžiulė atsakomybė yra vertinti ir kaip svarbu yra klausytis bei išgirsti.

lietuvių kalbos vyr. mokytoja Gražina Komiagienė

Gruodžio 19 dieną mūsų gimnazijoje svečiavosi kūrybinė studija „Saulutė“, kuri  pristatė priešmokyklinio ugdymo grupės ugdytiniams ir 1-5 klasės mokiniams žaismingą, nuotaikingą ir unikalų spektaklį su muilo burbulais.

Programoje dalyvavo du animatoriai. Visus sužavėjo profesionalių aktorių vaidinimas, gražūs kostiumai, dekoracijos ir smagi muzika. 

Buvo daug staigmenų ir paslapčių.

Mokiniai  spėjo mįsles, atsakė į pateiktus klausimus, garsiai plojo.

Spektaklio metu vaikai pamatė visą spektrą įvairiausių triukų: į orą kilo įvairios formos dideli ir maži spalvoti burbulai, patys gamino super putas, kuris susideda iš stebuklingų ingredientų (geros nuotaikos, žingeidumo ir didelių norų), pūtė muilo debesėlius, laikė burbulus savo delnuose.

Už gerą nuotaiką, pagalbą šou pabaigoje mokiniai gavo prizą – kiekvienas vaikas buvo patalpintas į didelį muilo burbulą.

Smagi muilo burbulų šou baigėsi, bet įspūdžiai ir teigiamos emocijos išliks ilgam.

p.u.g pedagogė, 1-5 klasių vadovės

Gražiausios metų šventės – šv. Kalėdos – mūsų gimnazijoje buvo paminėtos išties įspūdingai.

Gruodžio 17 d. vaikai, tėvai, seneliai, broliukai ir sesės sugužėjo į aktų salę.

Kalėdinio vaidinimo „Senelio Šalčio Kalėdų naujametinis šou“ norėjo pažiūrėti ir maži ir dideli.

Priešmokyklinio ugdymo grupė ir 4-5 klasės nykštukai paruošė daug žaidimų ir užduočių.

Vaikai vaidino, dainavo daineles, šoko išmoktus šokius. Netrūko nei juoko, nei geros nuotaikos.

Vaidinimui pasibaigus, įsijungė tėveliai, kurie pratęsė nykštukų nuotykius ir visi kartu sulaukėme Naujųjų metų.

O, kad Kalėdos būtų saldžios, visi buvo apdovanoti saldžiomis dovanėlėmis.

Nuoširdus ačiū mūsų  mokiniams, jų Tėveliams, mūsų aktoriams, mokytojoms, kurie vaidina ir padėjo paruošti šią gražią šventę.

Pasidžiaukime keletu šventės akimirkų…

                                                          Priešmokyklinio ugdymo grupės pedagogė Natalja Voronieckienė

                                                                                                         4 kl. vadovė Marina Ptašinskaja

                                                                                                      5 kl. vadovė Luiza Michailovskaja

Dabartinės mokyklos pradinio ugdymo bendrosios programos, vadovėliai, metodinė medžiaga skatina ir sudaro galimybes integruoti įvairius dalykus.

2019 m. gruodžio mėn. 4 klasėje buvo pravestas technologijų, lietuvių kalbos ir etninės kultūros pamokų ciklas tema „Sveikinimo atvirukas popierine menine lankstymo/dėliojimo technika (Iris Folding).“

“Iris folding” lenkimo technika yra kilusi iš Olandijos. Ši technika yra smagus ir ypatingo kruopštumo reikalaujantis būdas padaryti įspūdingus sveikinimo atvirukus.

„Iris folding“ metodu meno dirbiniai gaminami naudojant popierinę lankstymo – dėliojimo techniką. Tam reikia 4 rūšių raštuoto popieriaus, žirklių, klijų arba dvipusės lipnios juostos, liniuotės, kalkės, trafareto (modelio) bei rėmelių. Sukurti darbai panašūs į akies rainelę arba fotoaparato „akį“.

Ciklo pamokų metu ketvirtokai pratęsė darbą su spalvotu popieriumi; patobulino praktinius įgūdžius dirbant popierine menine lankstymo/dėliojimo technika (Iris Folding) ir pasigamino sveikinimo atviruką tėveliams, kurį įteikė 2019-12-19 Kalėdinės vakaronės metu. Dirbant poruose buvo ugdomi kruopštumas ir meninis pojūtis; kūrybiniai ir praktiniai mokinių gebėjimai, kuriuos galima pritaikyti gyvenime ar vėliau profesinėje veikloje.

Mokiniai susipažino su Šv. Kalėdų papročiais ir tradicijomis, suteikiant teigiamų emocijų.

Lietuvių kalbos ir etnokultūros pamokų metu, vaikai sužinojo, kaip atsirado kalėdinių sveikinimų tradicija, aptarė sveikinimų kalbinę raišką, išmokė rašyti kalėdinį sveikinimą. Kadangi pamokų ciklas vyko 4 klasėje, darbą pradėjome tradiciškai nuo gražių pasakojimų, apie šv. Kalėdas, stebuklus ir žmonių tikėjimus. Pamokos eigoje, po truputį išryškėjo jos idėja – kalėdinis sveikinimas, būtent jis ir yra svarbiausias Kalėdų akcentas. Savo sveikinimus moksleiviai adresavo svarbiausiems žmonėms pasaulyje – TĖVAMS. Ketvirtokams labai patiko iš atskirų žodžių bei savo minčių dėlioti sakinius, kurių dėka vėliau galėjo sudaryti nuostabų sveikinimą. Tokia vaikų patirtis, padeda jiems labiau suvokti, kam yra reikalingi sveikinimai ir kaip svarbu artimiausiems savo žmonėms skirti ypatingą dėmesį.

Integruojant lietuvių kalbą, technologijas ir kitus dalykus, mokymo procesas tampa natūralus, vaikai patiria daug malonių išgyvenimų, jausmų.


Pradinio ugdymo vyr. mokytoja M. Ptašinskaja

Lietuvių kalbos vyr. mokytoja M. Dorniak



Kalėdų metas – stebuklų metas. Kai prasideda kalėdinio laikotarpio švenčių laukimas, atrodo pradedame visi iki vieno tikėti, kad viskas bus gerai. Laukiame gerų žinių, mūsų šypsenos skleidžia daugiau šilumos, mūsų visos viltys, atrodo, virs realybe. Toks jausmas, kad ateis nauja pradžia, kaip „restartas“, po kurio mūsų gyvenimas bus būtent toks, kokio tikimės.
Tai kodėl gi tas Kalėdinių švenčių laikotarpis yra toks ypatingas? Galbūt dėl to, kad būtent šis laikotarpis apgaubtas paslaptingomis šventinėmis nuotaikomis, pilnas nuoširdžios meilės ir geranoriško dėmesio mus supantiems žmonėms. Mes prisimename senus draugus, aplankome kitame mieste ar net šalyje gyvenančius artimuosius, mes dovanojame jiems su meile paruoštas dovanėles norėdami parodyti, kad jie yra mums labai brangūs ir, kad jei ir nesimatome dažnai, jie yra mūsų mintyse. Visi šie susitikimai būna pilni šiltų žodžių ir jausmų. Tai štai kas vyksta! Mes pradedame daugiau “matyti” vieni kitus, mes dažniau apdovanojame aplinkinius žmones šypsenomis, dažniau dalijame savo dėmesį vienį kitiems, daug dažniau pasakome gerus, padrąsinančius žodžius nei įprastai. Mes pradedame aplinkui skleisti bendruomeniškumo šilumą, nuo kurios šiame pasaulyje pasidaro jaukiau, smagiau ir geriau.
Paskutinė diena prieš kalėdines atostogas mūsų gimnazijoje skirta netradicinei pamokai – „Kalėdinės dirbtuvės“. Kalėdinių dirbtuvių metu mes gaminame įvairius rankdarbius, skanumynus, dovanėles sau ir artimiems žmonėms, bet vis dėl to, šios pamokos pagrindinis tikslas yra BUVIMAS KARTU, siekiant pastiprinti negęstančią žmonių šilumos kibirkštį!
Dalinamės šiltomis akimirkomis iš mūsų Kalėdinių dirbtuvių!

Vyr. socialinė pedagogė
Natalja Rasiukevičienė

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis”
Projektas „Kokybės krepšelis”
Elektroninis dienynas
Patyčių dėžutė
Kalendorius
2020 m. sausio mėn.
Pr A T K Pn Š S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Pamokų ir pertraukų laikas

1. 8.00-8.45
2. 8.55-9.40
3. 9.50-10.35
4. 10.55-11.40
5. 12.00-12.45
6. 12.55-13.40
7. 13.50-14.35

Projektas „Sveikatiada”
error: Content is protected !!